روح خود را در مرکز سلامتی ساحل مکسر آرام کنید

اسپا و سلامتی

آرامش و شروع مجدد. از ماساژ حرفه ای با کیفیت بالا تمیز در مرکز سلامت ما لذت ببرید، آرامش جامع جسمی و ذهنی را به دست آورید و همچنان از تعطیلات خود نیر لذت ببرید.

3,000 متر مربع بهشت سلامتی و تناسب اندام

سلامتی در ساحل مکسر

از شلوغی و هیاهوی زندگی روزمره فاصله بگیرید و آرامش کامل را در هتل ما پیدا کنید. به یک مرکز سلامتی با مساحت بیش از 3000 متر مربع دسترسی دارید که شامل اسپا، سونا، استخر، سالن بدنسازی، کلاس های یوگا و پیلاتس و غیره است. از امکاناتی مانند یک استودیوی عالی تناسب اندام اختصاصی و طیف گسترده ای از تجهیزات ورزشی بهره مند خواهید شد. این یعنی امکانات به دقت برنامه ریزی شده اند تا به شما در دستیابی به تعادل بین انرژی، بدن و ذهن کمک کنند.

ساعت 10:00 صبح تا 7:00 عصر
اسپا و سلامتی

فضای سونا در اسپا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتاب های زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

هر روز از ساعت 8:00 صبح تا 7:30 شب
اسپا و سلامتی

درمان اسپا

در فضای آرام و دلنشین ما، ذهن، بدن و روح خود را با طیف کاملی از خدمات بازسازی دهنده اسپا، ماساژهای آرامش بخش و درمان های زیبایی مفید، احیا کنید.
برای رزرو نوبت مراجعه کنید.

  • ماساژ، اسکراب بدن و پیچ بدن
  • خدمات مراقبت از پوست صورت و آرایش
  • درمان پوست سر و مو
  • مانیکور/پدیکور، حمام پا
تناسب اندام

استخر بی نهایت داخلی و خارجی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است.
چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

ساعات بازگشایی 10:00 صبح تا 7:00 شب

فیتنس

استخر بینهایت داخلی و خارجی

ساعات بازگشایی 10:00 صبح تا 7:00 شب
اسپا و سلامتی

اسپا خصوصی

تجربه شخصی VIP منحصر به فرد است. حرکات نرم بدن من را تحت تأثیر قرار می دهد. می خواهم به مردم کمک کنم تا در زندگی خود موفق شوند.

همه روزه
تناسب اندام

مرکز تناسب ندام

24 ساعته باشگاه ورزشی با تجهیزات قلبی عروقی و وزنه آزاد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها. این باشگاه هفت روز هفته، 24 ساعته باز است.

رزرو و قرار ملاقات

برای رزرو یا قرار ملاقات، لطفاً با مرکز سلامت به شماره تلفن +۹۱۲ ۱۲۳ ۴۵۶۷ یا به ایمیل dine@hadesboard.com تماس بگیرید. قرارهای خارج از ساعت کاری باید حداقل 24 ساعت قبل رزرو شوند. هزینه اضافی اعمال می شود. لطفاً توجه داشته باشید که درمان ها و برنامه ها باید حداکثر تا ساعت 20:00 شروع شوند.

رزرو از طریق تلفن

+۹۱۲ ۱۲۳ ۴۵۶۷

رزرو از طریق ایمیل

dine@hadesboard.com

بستن