هتل محبوب از سال 1377

درباره هتل

پناهگاهی ساحلی برای آرامش و سلامتی

به هتل کوزی استی خوش آمدید

در قلب اقیانوس آرام جنوبی،
مناظری برجسته در انتظار شماست

ساحل مکسر که در قلب استراحتگاه جزایر اقیانوس آرام، در لبه جزیره باغ آرام و زیبا قرار دارد، پناهگاه گرما، آرامش و تجدید قوا است. این مکان که در آفتاب درخشان و آسمان صاف غوطه ور است، مناظر خیره کننده ای از سواحل پوشیده از نخل و صخره های مرجانی فوق العاده را ارائه می دهد.
تاریخچه کوتاه هتل

سفر ماندگار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی.

لذت بی‌پایان در داخل و خارج از خانه

یک دنیا انتخاب و ماجراجویی
بی‌پایان در انتظار شماست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد،

در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد ت پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

ترنسفر از فرودگاه
خدمات خانه داری
اینترنت رایگان
خدمات اکسپرس
صبحانه در تخت
استخر
باشگاه ورزشی
مرکز تندرستی
خدمات تشریفات
فضای پارکینگ
خدمات اتاق
باربیکیو
از اقامت در این هتل لذت ببرید

تعطیلات خود را به راحتی در قلب
زیبای اقیانوس آرام سپری کنید.

0
اتاق ویژه
0
اقامتگاه لوکس
0
کلبه ویلایی
0
رستوران
اقامتی لوکس، راحت به همراه خدمات اختصاصی

امکانات و خدمات

در هتل ما، همه چیزهایی که شما برای اطمینان از اینکه سفرتان عالی باشد نیاز دارید، وجود دارد.امکانات مدرن
ما شامل یک سالن دو طبقه باشکوه، یک سالن سقف بلند خیره کننده،مرکز تناسب اندام،
یک سالن آمفی تئاتر،و یک تیم خدمات به صورت ۲۴ ساعته است.

رستوران‌ها

غذا‌های دریایی

مرکز سلامتی

سپا، ماساژ، سونا

سالن مراسم

دورهمی و رویدادها

باشگاه ورزشی

محیط ورزشی

بستن